top of page
  • orhanharel

אירועים, ימי הולדת, מסיבות פרטיות, ארוחות לקבוצות ועוד...

ארוחות חלביות לקבוצות וליחידים:

המטבח ב "אורחן מצפה הראל" מציע ארוחות חלביות בתוספת פיתות בדואיות טריות וחמות, שירות מעולה, ויחס אישי לקבוצות וליחידים. מגוון תפריטים רחב וטעמים משובחים, כיבוד מיוחד ומגשי אירוח בסגנון אירוח בדואי מקורי. כשר בהשגחת הרבנות מטה, ובפיקוח משרד הבריאות.

ארוחות לקבוצות באורחן מצפה הראל

טיולים והדרכה על דרך בורמה:

טיולי ג'יפים, טיולי חמורים, טיולי אופניים עם אפשרות להשכרת אופניים, טיולים רגליים ופעילות של עד כ8 שעות. טיולים הכוללים: הדרכה, ארוחה, פעילות וסיור. מתאים לכל המשפחה. עם אפשרות לתוספת קריוקי לקבוצה. הטיולים הם בסביבת דרך בורמה ובאווירת מורשת קרב.

פעיליות ODT - Outdoor training:

הנחיית קבוצות המתקיימת בשטח ובמאהל, ומטרתה פיתוח כישורים חברתיים והקניית מיומנויות ניהול ומנהיגות, באמצעות פעילות אתגרית בתנאי שטח. משימות מאתגרות במובנים הפיסיים והמנטאליים, בסביבת עבודה חדשה ושונה. בהנחיית ODT אנו עוסקים בהיבט האישי ובהיבט הקבוצתי עם גדש על יכולת ביטוי ותקשורת אישית וקבוצתית, ניהול משימות וסיכונים, יכולת עבודה בצוות, התמודדות עם קבלת סמכות ולקיחת אחריות. פעילות ODT תשפר משמעותית את יכולתו של הצוות להתמודד בהצלחה עם קבלת החלטות, לקיחת סיכונים, פתרון בעיות, ועבודה יצירתית וממוקדת להשגת מטרותיו.

ימי גיבוש וחבילות ימי כייף לקבוצות:

"אורחן מצפה הראל" מציעים ימי גיבוש וכיף להתרעננות, ליציאה מהשגרה ושינוי אווירה, לחידוש אנרגיות ומילויי מצברים, מתוך מטרה לנצל את הסיטואציה המיוחדת על מנת ליעל את הקשר ואת סגנון העבודה בין בעלי התפקידים בחברה ובסופו של דבר להפוך את כולם ביחד ליחידה אחת יעילה יותר איכותית יותר ואפקטיבית יותר.

50 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page