top of page
  • orhanharel

ערב שירת ארץ ישראל באורחן מצפה הראל

לשיר מכל הלב, בשמחה, להיסחף, להתלהב, להיות צרוד יום אחרי אבל עם הרבה אושר בלב. באורחן מצפה הראל, במאהל בדואי גדול עם מסעדה ורחבת ריקודים, על ראש ההר בין העצים, נתאים לכל אירוע את הסגנון והייחוד שלו, לפי טעמו ורצונותיו של הלקוח ואורחיו.


קריוקי שירי ארץ ישראל

מתאים למסיבות ועדי עובדים, יומי הולדת, ערבי גיבוש, ימי נישואין, אירועים מיוחדים וכו'..רפרטואר השירים כולל את כל הזמר העברי. תכנון רשימת השירים לערב השירה מותאם לאופי האירוע ולקהל.ברשימת השירים נשיר משיריהם של הדודאים, הלהקות הצבאיות, אריק איינשטיין, יהורם גאון, שלמה ארצי, רמי קליינשטיין, ריטה, פוליקר, אייל גולן, זוהר ארגוב, דיוויד ברוזה, אושיק לוי, יזהר כהן, חוה אלברשטיין, שושנה דמארי, יפה ירקוני, אילנית, אריק לביא, נתנאלה, העופרים, מיקי גבריאלוב, חלב ודבש, שלישיית גשר הירקון, דודו זכאי, ששי קשת, עדנה לב, מחרוזת שירי ארץ ישראל, מחרוזת רועים, מחרוזת גבעטרון, ומחרוזת שירים קלסיים, יווניים, מזרחיים ואחרים... 

זמר או זמרת, הנחייה ונגינה באקורדיון, גיטרה, סינתיסייזר או מערכת תופים, על פי בחירתכם. והרקדה בסגנונות שונים בהתאם לקהל המשתתפים.המילים מוקרנות באמצעות מקרן למחשב, על מסך. הגברת קול במערכות סאונד מקצועיות המותאמות לכמות המשתתפים והמיקום (חוץ/ פנים) הקהל יכול להשתתף בשירה בצורה פעילה (חלוקת מיקרופונים נודדים) מוסיקת רקע לפי הצורך.


47 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page